[VCSE-LevLista] VCSK április 7-én, közgyűlés 16-án

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2011. Ápr. 1., P, 08:37:11 CEST

Szervusztok!

Következő Virtuális Csillagászati Klub-összejövetelünket április 7-én, este 19.30-tól tartjuk. Előadó Mohácsi István, téma: közeli fekete lyukak. Részvétel skype-on lehetséges, ha tudunk, technikai segítséget igyekszünk adni.

Közgyűlés Zalaegerszegen lesz április 16-án. A program e levél végén található.

Üdvözlettel,

2011. április 16-án (szombaton) Zalaegerszegen VCSE-közgyűlés lesz. Helyszín: Dísz tér 7., Tudomány és Technika háza. Program:

13.00-tól Közgyűlés:

1. Elnöki beszámoló az előző évről.
2. Hettyei János Díj odaítélése és átadása.
3. Közhasznúsági jelentés elfogadása.
4. Rövid szóbeli visszaemlékezések a VCSE eltelt húsz évére.
5. Egyebek.

Utána rövid szünet majd előadások:

Dr. Csizmadia Szilárd: Húsz év csillagászata: sötét energia és exobolygók
Zelkó Zoltán: Meteorészlelő kamerák.
Bánfalvi Péter: A VCSE videometoros kamerájának eredményeiből
Csizmadia Ákos: Megfigyelések egy binokulárral.
Dr. Csizmadia Szilárd: Meteorpályák kiszámítása szimultán adatokból

Apró programváltozások még lehetnek. Mindenkit szeretettel várunk a közgyűlésre!