[VCSE-LevLista] Tűzgömb - 2011.8.5.

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2011. Aug. 10., Sze, 14:47:27 CEST

2011.8.5. A Magyarország fölött elhaladó tűzgömb fényét láttam én is. Korán,
19:35 UTC-kor feküdtem le aludni és amikor az ágyamban éppen helyezkedtem,
akkor a szobám dél-délkeleti irányba néző ablakánál látszott a felvillanás
fénye. A redőny nem volt teljesen leeresztve, hogy szellőzzön a szoba, az
ablak pedig tárva nyitva volt. Mivel nem tudtam, hogy milyen a felhőzet az
gondoltam, hogy biztosan egy hosszabb villámlás fénye látszódott. Jóval a
fényjelenség után rövid mély hangot hallottam. Arra emlékszem, hogy még
megállapítottam magamban: "Messze lehetett ez a villám, ha csak most ért ide
a hangja. Elég rövid hang ért ide ahhoz viszonyítva, hogy mennyi ideig
látszott a fény. Egy villámlás után nem telnek el percek, amíg meghallom. Ez
nem a villámlás hangja volt."

Hegyi Norbert (Körmend)