[VCSE-LevLista] csatlakozzunk

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Aug. 15., H, 22:34:29 CEST

köszönöm, jó ötlet, megfogadom, azt is eldöntöttem, ha nincs anyagom , vagy  kedvem lesz hozzá előveszem a régi képeimet, feljavítom őket és közreadom, remélem ezzel is "mindenkit" bármily más " észlelésre ösztönzök! üdvözlettel preczlik gábor

"Bánfalvi gm" <banfalvi54 at gmail.com> írta:

Kedves Barátaim!
Örömmel olvastam Preczlik Gábor ötletét. A szándékommal máris csatlakozom. Amint az égbolt azt lehetővé tesz, szervezek észlelőestét Zalaegerszegre, így a rendelkezésemre álló műszereket is ajánlom az élmény megszerzéséhez és átadásához.
Gábor! Gratulálok az ötlet közreadásáért és az első megosztott észlelésért. Ha feltennéd a Facebookra, talán még többen láthatnák és olvashatnák…
Üdvözlettel: Bánfalvi Péter

[...]
VCSE-Levlista
Vega Csillagászati Egyesület