[VCSE-LevLista] napi eszleles

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Aug. 21., V, 01:19:10 CEST

 sziasztok, Mivel túl vagyok már a tengernyi vizsgán és nem zaklatnak "többé" (ilyet nem ígérhetek magamnak), rögtön eldöntöttem, hogy vég e a hosszú böjtnek, és Szilárdnak megígértem, hogy egy két jó fotóval meg lesz örvendeztetve. Hát pénteken lőttem a canon eos 350-vel a hegyátsáli távcsővel (500/4000) kb 280 képet, a feldolgozás még hetekig eltarthat, de azért haladok.Küldök egyetlen képet, ami nincs összeadva, de egy kicsit a fény-árnyék javítva van. (curves-photoshop)feliratoztam kicsit , remélem, hogy legalább néhányan lesznek, akik előkapnak egy Hold atlasz és megnézik, valóban vannak-e a képen néhány kilométeres részletek? A kép készítésének nehézségét az adja hogy ez egyetlen kép, és nem 2000 frame válogatásáva! gépi segítséggel készült, és szerintem a sarkok felé haladva egyre nehezebb fotózni.Ez a tapasztalatom, tudja valaki hogy ennek van-e valós alapja, vagy csak érzéki csalódás?Észlelőtársaim voltak Vass Gyöngyi, Simon András.A kép kis mértékű feldolgozása az én piszkálgatásommal valósult meg. derűs eget az észleléshez. dr. Preczlik Gábor