[VCSE-LevLista] Fw: mai kép sorozat

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Aug. 22., H, 21:25:22 CEST

 sziasztok, mellékelten küldöm a Hold déli "sarkvidékét" A 110 km átmérőjű Moretus kráter  a Rückl holdatlasz 73-as számú térképrészletén található. a képet úgy forgattam, hogy könnyen azonosítható minden részlet, csak elő kell venni valamely térképet.  Tőle jobbra felfelé található Curtilus (95 km) három krátere kivehető a két kicsi sajnos árnyékban van.  A lepusztult csúcs felismerhető  képen. Szépen látszik a  Short kráter is, közepében az alig 10 km-es kráterrel.Részletezhetném, de beszéljen a kép helyettem és hasonlítsuk össze, ha tudjuk az Atlasszal, mekkora részletek a legkisebbek. derűs eget Preczlik Gábor