[VCSE-LevLista] kedvcsináló

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Dec. 6., K, 17:14:08 CET

sziasztok, Úgy tűnik lehetnek lyukak a felhőzeten... Mindenesetre a parádés naplementét kedvcsinálónak megörökítettem. Az utolsó előtti fotón látszik a Pohorje hegy  (Maribor) amint egy nagyon kicsit a látóhatár fölé emelkedik. A képek  exp. ideje 1/60, iso 64, sony erricsson xperia x10i mobiltelefonnal készültek Szőce és Zalalövő határában  egy órája kb. .  A képeket nem módosítottam, viszont lekicsinyítettem utólag , illetőleg a fényerősséget állítottam még fotózás előtt. Így ugyan nem olyan szépek... de valódiak! A Hold és Jupiter páros átlátszik a felhőkön jelenleg. üdvözlettel Preczlik Gábor