[VCSE-LevLista] VCSE 20 éves kiadvány tagoknak postázva

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Dec. 14., Sze, 10:12:24 CET

Kedves Listatagok!

A VCSE alapításának 20. évfordulójára megjelent kis kötet postázása
elkezdődött, a tagoknak szombaton adtam fel. Kaptam visszajelzést, hogy
volt, ahová már meg is érkezett. A posta nyilván nem mindenhová egyforma
sebességgel szállít, és a karácsonyi forgalom is lassíthatja az
eljutást, de arra kérném a VCSE-tagokat (akiknek jár a kiadvány), hogy
aki péntekig nem kapná meg és igényt tart rá, jelezze nekem, és akkor
szombaton újra feladom a címére (érdemes címet is küldeni ez esetben,
hátha változott közben, azért nem jutott el).

Üdvözlettel:
Ákos