[VCSE-LevLista] Csillagfény-évek

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Dec. 16., P, 12:07:54 CET

Sokakat illet köszönet: a szerzőket, a visszaemlékezőket, a fényképek
rendelkezésre bocsátóit, a támogatókat, akik segítettek a korrektúrában,
s akik segítették a kötet címének megszületését. Többen vannak, akik
ezek közül több kategóriába is beilleszthetők.
Ahogy az előszóban is írtam, valóban úgy gondolom, hogy szerkesztőként a
munkám csak a beérkezett anyag összerakása volt, ahogy az a
tartalmi-formai-anyagi szempontok/lehetőségek keresztmetszetében
szerintem optimálisnak tűnt.

Üdv és köszi (neked is és mindenkinek):
Ákos