[VCSE-LevLista] csillagászati programok: előadások, távcsöves megfigyelések

Bánfalvi gm banfalvi54 at gmail.com
2011. Dec. 18., V, 20:01:20 CET

Kedves Listatagok!

Kedves Ismerőseim!

A zalaegerszegi csillagászati klub következő programjai:

Helyszín: Zalaegerszeg, Pláza: derült estén a parkoló keleti végén, borult
időben az 1. emelet a mozi előtti terem, a Diáksziget

Időpontok: december 19-én és 21-én 18.30

Téma:

Derült időben: a Jupiter bolygó és négy legnagyobb holdjának (Io, Európa,
Callisto és Ganimédesz) továbbá a Fiastyúk távcsöves megfigyelése.

Borult estén: A Naprendszer óriásai címmel vetített képes előadás.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

Üdvözlettel:

Bánfalvi Péter

www.btws.hu/csillagaszat

www.vcse.hu <http://www.vcse.hu/>

Kérem, hogy a levelet továbbítsa olyan ismerősének, akiről tudja, hogy
érdekli a csillagászat.

A banfalvi54 at gmail.com címemre érkező kérésre másoknak is szívesen küldök
hasonló híreket, csillagászati érdekességeket.