[VCSE-LevLista] különleges felhő ma délután

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Dec. 22., Cs, 21:52:02 CET

 sziasztok, ma délután (15.40) Zalalövőn fotóztam ezt a furcsa felhőt, amely valószínűleg jeget tartalmazott.Jobb oldali melléknapot okozott nagyon furcsa színekkel. balról jobbra halványodtak a színek. majdnem piros bal oldalról jobbra a világos sárgáig. A képeket kizárólag kicsinyítettem, a fényviszonyokat nagyon lesötétítettem hogy látszódjon valami  de még a fotózás előtt. Más melléknap nem volt látható, de krepuszkuláris sugarak szép számmal örvendeztették a nézelődőt. Az utcánkban sétálóknak is megmutattam mindenki nagy meglepetésére. A kép sajnos nem adja vissza az eredeti látvány színeit, de megkönnyíti elképzelni. Messziről olyan mintha lefotóztam volna a mindenki által keresett üstököst, sajnos nem de a forma hasonlít. Kis képzelőerővel itt a betlehemi csillag... aktuális lenne mert itt a karácsony...  Kellemes karácsonyt kívánok mindenkinek, remélem a buék kívánsághoz lesz másik fotó is. sony ericsson xperia x10i   exp.: 1/1538 sec  iso 50, üdvözlettel Preczlik Gábor