[VCSE-LevLista] Csillagfény-évek postázás

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Dec. 23., P, 09:09:23 CET

Kedves Listatagok!

A Csillagfény-évek c. kötetünk postázása megtörtént, kérem, jelezze majd
nekem, ha valakinek járt volna, de nem kapott belőle.

Három kategóriában lehetett hozzájutni a kis könyvhöz:

1.VCSE-tagként
2. szerzőként, közreműködőként
3. támogatóként.

Ha valaki több kategóriában is részt vett  a munkában, akkor több
Csillagfény-évek kötetet postáztam neki, így két péládny ne legyen
meglepetés. Szerzőknek is eleve két példány járt. Három példányt
senkinek nem postáztam, de ha a "háromkategóriás" Dúcz Mihály (ezúton is
köszönet és gratuláció neki ezért!) igényt tart a harmadikra, küldöm:)

Kívánok áldott karácsonyt.