[VCSE-LevLista] a karácsonyi ajándékom magamtól magamnak

Kocsis Antal kocsisan at vnet.hu
2011. Dec. 27., K, 17:32:42 CET

Szia Gábor!

Gratulálok a hold-dóm térképedhez! Nem látom a részleteket a felvételen, de gondolom az ALPO-féle LQM-térképekre bejelölt dómtérképeket nyomtattad ki és ragasztottad egybe. Nagyon látványos lett így és persze maga a jó öreg Lunar Quadrant Map is használható az alakzatok azonosítására.

Gratulálok a HOLD felvételeidhez is, folyamatosan követem a készített képeidet. Csak így tovább és remélem még sok szép hold-dómot tudsz megörökíteni a felvételeid során. Kívánok ehhez sok derült eget, jó légköri nyugodtságot!

Kocsis Antal (KOC)