[VCSE-LevLista] VCSK (2011. február 10.) -- SZJA 1%

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2011. Feb. 3., Cs, 20:47:49 CET

Kedves tagtársak, listaolvasók!

Következő Virtuális Csillagászati Klub-összejövetelünket 2011. február 10-én (jövő hét csütörtök) tartjuk 19.30 órai kezdettel. Előadó Hegyi Norbert lesz, téma: hogyan fotózzuk mi, mint VCSE, a Földet a világűr alsó határából? (Egy lehetséges egyesületi projekt előkészítésének pillanatnyi állása). Utána aktuális egyesületi és csillagászati dolgokat beszélünk meg.

Márciusban a csillagászat legújabb érdekes és fontos felfedezéseiről lesz szó: válogatás az előző egy év eredményeiből.

A VCSK-n bárki részt vehet, akinek van skype letöltve a gépére (ingyenes; www.skype.hu) és felvesz engem (csizmadia.szilard a skype azonosítóm) a partnerlistájára, ileltve jövő hét csütörtökön ott lesz a neten, bejelentkezve skype-on!

Más. Idén is fel lehet ajánlani a VCSE-nek a személyi jövedelemadó 1%-át! Adószámunk: 189 537 21 - 1 20. Ebből az 1%-ból finanszírozzuk pl. a tábort, a kiadványainkat, a meteorkamerát stb. Magunkon segítünk, ha a VCSE-nek ajánljuk fel az 1%-unkat, vagy megkérjük szüleinket, barátainkat, ismerőseinket, hogy adják szintén a VCSE-nek.
(A korábbi 1%-ok felhasználása megtalálható a honlapon ill. a VEGA-kban.) Kérjük, segítsétek ezzel is munkánkat!

Üdvözlettel:
Szilárd