[VCSE-LevLista] Sony Alpha 230

Ákos Győrffy gyorffyakos86 at gmail.com
2011. Feb. 10., Cs, 14:23:10 CET

Sziaszok!

Eladó új tükörreflexes fotógép! Sony Alpha 230.
Gyári 2 év európai garanciával dobozában papírokkal, összes
tartozékkal, 18-55mm alapobjektívvel

Csatolva küldöm az adatlapját és fotókat, kiemelve a figyelemre méltó funkciókat
- képstabilizált szenzor
- automatikus szenzortisztítás
- különféle fénymérési és fókuszmódok
- vaku módok: kitöltés, lassú-, gyors-, hátsó redőny szinkron
- nézőkében rázkódásmentesség-mérce

Bolti ár alatt 100e Ft-ért!
(Boltban 120-130e Ft:
http://www.argep.hu/main.asp?suche=sony+alpha+230&x=0&y=0 )

Győrffy Ákos

Miért adom el? Zárhibás volt a 20D-m, azért vettem, de kiderült, h.
zárcserét 60e helyett 30e-ből meg tudom oldani, így a Sony
feleslegessé vált. A két gép teljesítményre ugyanolyan jó, azért
döntöttem a Canon mellett, mert a nagy tenyeremben jobban elfér.

Miért ilyen olcsó? Vámmentesen tudtam megvenni egy trópusi utamon
(legális, vámunió van EU-ban).