[VCSE-LevLista] Sony Alpha 230

Simonkay Piroska pircsi at orso.dfmk.hu
2011. Feb. 10., Cs, 19:54:42 CET

héhéhéhé, egy pillanat!

Szilárd meg Ákos esemény utáni dörgedelmeitől tartva KIFEJEZETTEN,
KÉSZAKARVA, CSAK NEKED (meg a pszichológusomnak bcc-zve) küldtem a
válaszlevelemet a listán hirdetett apparáttal kapcsolatban.

deh - ezen válaszod után feljogosítva érzem magam, hogy a listára (is)
válaszoljak neked.

személyes jogok? magánlevél-titoksértés? kártérítési per? nem vagyoni
kártérítés-igény? fizetési meghagyás?

ilyen szavakra asszociáltam most.

és a Kanári-szigetek már trópus? hogy mik vannak. látszik, hogy nem
járok ilyen helyekre.

egyébkéntmeg - magánlevélben engedtessék meg nekem, hogy ítélkezzem,
pláne úgy, ahogy szoktam, ha máskor is úgy szoktam, még ha nincs is
igazam. ami ritkán fordul elő.

nos, jónapot.