[VCSE-LevLista] taglista - segítség adatokkal

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Jan. 12., Sze, 09:45:13 CET

Köszönettel már sokaktól kaptam adatokat! Kérem, akik még nem küldték
el, azok se feledkezzenek el róla. (Név, lakcím, e-mail cím, születési idő.)

Egy-két ilyen tárgyú levél még eltévedt a listára, és nem közvetlenül
nekem jött.  Ennek egyik oka lehet,  hogy épp' nemrég változtattuk meg a
válaszcímet a listacímre (hiszen így könnyebb válaszolgatni a listás
levelekre). Valószínűleg hamarosan túlleszünk az ilyen
gyermekbetegségeken, és a lista forgalma egyre több csillagászattal és
kevesebb adminisztrációval telítődik.

A tagdíjfizetést is többen kérdezték, ezért úgy gondolom, nem árt
mégegyszer megismételni:

A tagdíj összege
rendes tagoknak 2000,- (kétezer) Ft
ifjúsági tagoknak (azaz 18 év alattiaknak) 500 (ötszáz) Ft.

Tagdíjat lehet fizetni

1. bankátutalással az alábbi névre és számlaszámra:

Vega Csillagászati Egyesület
Zalavölgye Takarékszövetkezet 75500258 - 10819342

2. rószaszín postautalványon az alábbi címre:

Vega Csillagászati Egyesület
8900 Zalaegerszeg, Berzsenyi u. 8.

Mégegyszer köszönettel:

Ákos