[VCSE-LevLista] iota And változó!

Puskas EmoFerenc emoferenc2008 at freemail.hu
2011. Jan. 17., H, 09:34:15 CET

Kedves Eszlelok!
 Amikor a fenyes lambda And foltos csillagot kezdtem rendszeresen eszlelni, meg nem golndoltam, hogy a hasznalt oh csillagok egyike is valtozo. A kappa AND es az iota AND voltak ezek, es eloszor egyenloek voltak, aztan egyertelmuen kulombseg latszott koztuk. Ezt is feljegyeztem es egy tobb adatot tartalmazo szakasz itt lathato a csatolt diagramon. Az iota and mar eleg koran felhivta magara a figyelmet. A csillag NSV14646 neven a feltetelezett valtozok listajan is ott van, de cak 0,03Mg feltetelezett valtozassal. Amit en lattam, az biztosan tobb volt. Jelenleg is folytatom a vizsgalatat, par napja iota And = kappa And volt.
PSK
Name: iAND01b.jpg