[VCSE-LevLista] Hol legyen és milyen legyen a nyári tábor?

MoJo mojo at mojo.hu
2011. Jan. 25., K, 18:35:12 CET

  Sziasztok!

Bocs hogy ilyen távolról, és újoncként beledumálok, de szerintem az nem
lenne rossz, ha véleményeket ötleteket a listára írná mindenki. Az sem
baj ha több mint 2 napot adtok még rá. Szerintem még lehetne helyet
találni és időpontot is.
Ám ha minden kötélszakad és mégsem lesz vcse tábor, illetve ha lesz
akkor is a Kiskuntáborba mindenkit szívesen látunk.
Idén is Jászszentlászlón lesz és az időpont is megvan már, aug. 1-7.

Balaton mellett van valami Camping, egy amatőrcsillagász üzemelteti.
Egyik MCSE közgyűlésen még szorólapot is kaptam, ha gondoljátok
megkeresem, Ő azt mondta hogy mcse tagoknak ill. csilltábornak kb csak
rezsi áron kiadja.
Amennyire emlékszem ez valmi öko, camping, panzió faházakkal sátrazási
lehetőséggel.

Amcsüdv:
MoJo