[VCSE-LevLista] Hol legyen és milyen legyen a nyári tábor ?

Ákos Győrffy gyorffyakos86 at gmail.com
2011. Jan. 25., K, 21:03:48 CET

Sziasztok!

Mondok egy jó helyet: Fallóskút, Mátra.
Pár tucat házas hétvégi falu, tőle pár száz méterre észlelőrét.
Hétvégi házat bérlünk azoknak, akik nem tudnak / nem akarnak sátrazni.
A réten nagyon jó sátorhelyek vannak annak, aki szeretne.
Több kiadó hétvégi ház található Fallóskúton, egyik-másiktól
50-100m-re van az észlelőhely. Bolt van Bagolyirtáson 2km-re.
Környéken vannak látnivalók: vízesés, Mária kápolna az erdőben,
egykori hadiút, őzek, muflonok, szalamandrák, patakszurdok. Önkéntesek
kijelölésével egyedül megszervezném a kajáltatást (beszerzés, terv,
főzés, mosogatás). Gyöngyös 40 perc. Aki kényes a fürdésre, tudna a
házban, aki szeretné cserkészesen megoldani, annak is módja lenne rá.
Majdnem 700m magasan lennénk, nincs a közelben páraforrás, sőt,
sokszor ha felhő lenne is, alattunk lenne! Észlelés szempontjából
M.o.-on jobbat nem nagyon találhatnánk, és igen jó kompromisszumos
megoldás egy téglaházas és sátoros megoldás közt. Nem lenne magas a
táborozás költsége, így a tábori díj sem.

Ákos

u.i.: A sátras megoldást megkönnyítendő 4 embernek sátorhelyet tudok
biztosítani a 3 saját sátram valamelyikében. Tábori fürdőt készítek,
aki szereti, annak ott lesz (vettem 10l-es víztartályt, van rajta
csap, fejjel lefelé egy fán, körbe fakereten rögzített lepedők.
Tábortüzes főzés, jó idő esetén fán alvás, egyéb outdoor élmények is
könnyen megoldhatók. Veszek 100-as szegeket, van fejszém (kalapács
is), ásóm, ... tábori cuccok.)