[VCSE-LevLista] Hol legyen és milyen legyen a nyári tábor: első reakciók

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2011. Jan. 25., K, 21:54:25 CET

Sziasztok!

Köszönöm az eddigi ötleteket.

Hozzáadok még néhány szempontot a korábbiakhoz:

- valakinek hoznia/vinnie kell néhány távcsövet, és a többségnek el kell jönnie a táborba, tehát ne a világ végében gondolkozzunk (ha marha sok pénzünk lenne, bérelnénk egy buszt és elhúznánk Görögországba, ahol mindig derült van) - azért én hallottam ám már panaszokat más körökben, ahol nagy táborba azért nem megy az ember, mert sok az út és az útiköltség, sőt, már VCSE-s körökben is kaptam visszajelzést, hogy az útköltsége több lenne, mint a tábor részvételi díja...
- van, aki már korábban felvetette, hogy 15 percen belül legyen kórház (nem a listán)...
- jó lenne, ha mi lennénk egyedül a területen - mi éjszakai életet élünk, nem jó, ha másokat zavarunk, azok meg miránk ordibálnak, hogy hagyjuk már abba éjszaka , hogy minden meteorra felkiáltunk. A tábor létszáma 20 és 30 fő közötti reálisan, tehát megvan a mi méretünk (biztos nincs értelme 150 fős tábort kivenni).

Mindenesetre felhívom a figyelmet: amelyik helyszínen nem járt tőlünk senki, az biztos nem lesz beválogatva, és az ár is számít sok egyéb szempont mellett.

Figyeljetek majd egymás leveleire. Az eddig érkezett javaslatokat majd összegzem nemsokára. Mindegyiknek van előnye és hátránya is - általában ez már csak így van. Jöhetnek a továbbiak.

Egyébként a magas hegyről jutott eszembe: ha már a tagok többsége, ha nem is mindegyike zalai és vasi, akkor miért nem nézi meg valaki a szlovén hegyek kínálatát? Bár, azt hiszem, emellett is ugyanannyi érv szól, mint ellene. Csakúgy, mint minden javaslat mellett - de ez ne szegje senkinek a kedvét, értelmes kompromisszumot kell kötni!

Üdv:
Szilárd