[VCSE-LevLista] Tábor 2011.

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2011. Júl. 4., H, 22:05:10 CEST

Szervusztok!

Eddig a következő jelzéseket kaptam, hogy az alábbiak szeretnének táborba jönni:

Bíró Nikolett (4-6-ig), Csizmadia Ákos és felesége, Csizmadia Míra, Csizmadia Szilárd, Gálicz Eszter (4-6-ig), Hegyi Norbert (1-6-ig), Kozári Karina, Mohácsi István (1-6-ig), Müller Bennó, Nagy Viktor, Ódor Zsófia, Oláh Patrícia, Pozsonyi Norbert, Rezsabek Nándor+2fő (31-2-ig), Stark Lívia, Szente Hajnalka, Telegdy Attila+1fő (31-2-ig), Tieger Eszter, Zelkó Zoltán, ez összesen 23 fő; valamint Bánfalvi Péter és Cseh Ferenc jelezték, hogy lenéznének a táborba (javasolnám az 5-e estét nekik).

Ezen felül többektől (legalább öt főtől) kaptam ilyen-olyan jelzést, hogy jönnének egy vagy több napra, netán végig a táborba. Szeretném őket kérni, hogy mielőbb küldjék el a jelentkezési lapot és véglegesítsék a jelentkezést (tudnom kell, mennyi ételre lesz szükségünk és mennyi matracra; ezen felül egymást lelkesítjük, ha időben jelezzük, hogy ott leszünk a táborban).

Jelentkezni még mindig lehet, de jelzem, hogy az ezután jelentkezőknek ágy már nem nagyon jut, csak egy jó vastag, ámde kényelmes matrac :-)

Szeretettel várunk mindenkit a táborba!

Üdvözlettel,