[VCSE-LevLista] Támogasd a VCSE Ballon Projektet!

Norbert Hegyi hegyin at gmail.com
2011. Júl. 7., Cs, 13:09:35 CEST

Kedves Tagtársaim!

Azért írok most ide a levlistára, hogy segítséget kérjek tőletek.

A Vega Magaslégköri Ballon Projekt számára szükséges lenne legalább egy kis
tárgyi segítség.

A ballon tervezett felbocsátási időpontja július 29. péntek 8:00CEST, a
helyszíne pedig a Hegyháti Csillagvizsgáló. (A VCSE és a Hegyháti
Csillagvizsgáló Alapítvány együttműködési szerződést írt alá néhány éve.)

A ballon kb. 2 - 2,5 órát fog repülni és erre azért, hogy a szonda ebben a
pár órában megfelelően működjön, kell vennünk AA-akkukat és kettő
memóriakártyára is.

A ballon építő csapat tagjai (én is) saját eszközeiket is beleszerelik a
szondába, hogy ne kelljen az egyesületnek azokat is megvásárolni. Szükségünk
van: 2db 2700-2800mAh-ás AA akkumulátorra, 8db legalább 1800-2000mAh-ás
akkura, 1db minimum 8GB-os microSD kártyára, 1db 4GB-os SD kártyára vagy
microSD kártyára. A felsoroltakat egyetlen csapattag sem tudja kölcsönadni
azért, mivel vagy nincsen neki vagy pedig már nem hatékony, elhasznált és az
utolsókat rúgja.

Amíg autóval követjük a szondát szükségünk van egy olyan laptopra, amely
akkuja legalább 2,5-3 órán át működik. A helyzet meghatározó rádiójeleket
számítógép segítségével tudjuk dekódolni és megjeleníteni. A laptop
tulajdonosa az ölében foghatja laptopját az egész "autós-üldözés" alatt. Az
én laptopom sajnos éppen csak 1 órán át működik akkuról és nincsen hozzá
szivargyújtós adapter sem, így ezt nem tudjuk használni.

Kérek mindenkit, hogy hamar, azaz a következő pár napban jelezze, ha bármit
kölcsön tud adni!

E-mailcímemre küldjétek válaszaitokat vagy hívjatok fel mobilon 0630 / 47 76
76 3 !

Üdv,
Norbi