[VCSE-LevLista] Támogasd a VCSE Ballon Projektet!

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2011. Júl. 10., V, 12:18:33 CEST

Kedves Tagok, Szilárd !

Bár folyamatosan jár nekem a VCSE körlevélm valahogy erről a ballon
projektről lemaradtam...

ÉRDEKEL, és SZERETNÉM TÁMOGATNI! Mint AstroTech.

Eszközzel már késő, mert úgysem jut el hozzátok, és a mostani "hajó"
(hehehe... lég-hajó.... ugye...) már elment... De ha terveztek egy
következő felbocsátást, akkor a költségekbe beszállok. Vagy egyes
eszközök megvásárlásával (a cégem nevére), és átadásával - vagy
támogatási összeg átutalásával.

Az előző azért jobb, mert kihasználhatjuk a sok helyen meglévő nagyker
kedvezményemet, és akkor a projektre szánt támogatási összeg relatíve
nagyobb lehet, mert több mindent meg tudunk így majd venni, mint amit
egyszerűen az utcáról beesve...

Ezzel remélem, azt is bizonyítottam sokaknak, hogy (a Puli-s meredt
elutasításom alapján) egyáltalán nem hurrogok le mindent, hogy hülyeség!

EZ NEM AZ! És gratulálok azoknak, akik kitalálták, és mertek belevágni!
Nagyon érdekel, és nekem is lennének ötleteim, hogy legközelebb milyen
műszereket tegyünk rá! Mindenképpen örülnék, ha bevennétek a csapatba!

És nagyon érdekel az egész, hogy hogy megy egy ilyen (engedélyek, repülés-
biztonsági ügyek, stb.)? Azt hittem ilyet egy zsúfolt légtérben, mint kis
hazánk szinte egész területe - nem lehet megcsinálni!

                                           Üdv: Hege