[VCSE-LevLista] Fényes meteor

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2011. Jún. 11., Szo, 20:54:46 CEST

Sziasztok!

A szokásos forrásaimat átfutva egyelőre a válasz: negatív. Nem volt
(legalábbis előre jelzett, publikus) műhold-, vagy más űrhajózással
kapcsolatos test leesés. Mint korábban is megjegyeztem: ez nem feltétlenül
jelenti azt, hogy egyáltalán nem erről van szó esetünkben. Még pár napot
kell várni, és akkor újra megnézni a listákat.

Mindenesetre gyönyörű példány - csak azt felejtetted el megírni Szilárd,
hogy a földfelszíni döféspontra mit ad a program?

Ha nem ad semmit, küldd már el a két kamera képeiből számolt kezdő-, és
végpontokat, észlelőhely földrajzi koordinátákat, és egyéb adatokat...
Csúcsfényességet is. És akkor megnézem én is az én progimmal.

Felizgatott a szép hullás.

Heg