[VCSE-LevLista] csak egy kép

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Jún. 16., Cs, 23:14:58 CEST

sziasztok, Zalalövőn az egyetlen nagy multicég nagy parkolójában pakoltam ki, mivel egy dombtetőn van, hamarabb kel a Hold, jó a kilátás ,azaz nincs kitakarás. Csak a horizonton húzódó vastag felhőzettel nem számoltam, így sajnos nem kelt fel nekem sem előbb a Hold. Kb. 10 fokkal később bukkant fel mint az lehetséges lett volna, volt néhány érdeklődő is, aztán kb háromnegyed 11-ig még kinn voltam, aztán jöttek a felhők, mire hazaértem és bepakoltam megint tiszta lett az ég. Igazából nem készültem fel és egyetlen jó képet sem csináltam, de most nem ez volt a pioritás, hanem az élmény. egy képet azért feljavítottam. Meade LXD 55 SN kóma korrektorral, canon eos 350d, sajnos még a távcső is elrázódott a szállítás alatt és volt még egy csomó peches  esemény, a fotók elmaradtak. illetve mobillal is készült egy két kép. üdv. Dr. Az eddigi legsötétebb Holdfogyatkozást láttam én is. Preczlik Gábor