[VCSE-LevLista] Holdfogyatkozás

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2011. Jún. 17., P, 06:38:04 CEST

Szia Eszter!

Ez egy tök' jó kép lett! Örülök, hogy láttad és megírtad. Mutatja, hogy otthonról, ablakból, erkélyről, bárhonnét lehet szépet látni az Univerzumból.

Kérdésem Hozzád és Gáborhoz is: VCSE honlapra feltehetjük a képeiteket?

Egyébként Preczlik Gábor barátunk megszerezte a napokban jogászi diplomáját és az ezzel járó doktori címet. Gratulálunk!

Üdv: