[VCSE-LevLista] Fw: zalalövői bemutató

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Jún. 26., V, 20:40:11 CEST

Sziasztok! Június 24-én este Zalalövőn a Kultúrhát mögötti területen a színpad mellett volt bemutató.  Nem volt sok esély hogy bármi is nézhető legyen aznap, alig volt felhőmentes terület az égen. DE negyed tizenegy körül,  kaptunk az égiektől egy negyed órát és a Szaturnuszt illetve a Titánt sikerült kb. harminc jelenlévőnek megnézni, aztán záródtak az égi kapuk és 11 óra után befejeztem a várakozást. Voltak kicsik is nagyok is, és a kérdéseket a felhős ég sem zavarta.  Preczlik Gábor