[VCSE-LevLista] csak a jókedv és a látvány örömére

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Május. 5., Cs, 00:28:42 CEST

Sziasztok,
 A kép 2011. január 16-i naplementéről (16.27 közép európai idő szerint) készült, Zalacséb nyugati határában. "asszem" akkor bőven volt por a légkörben és
sony Ericsson xperia x10i mobiltelefon és  2.1-es verziójú android, 8mp.1/184 sec záridő, iso 50, 1 db kép, s RGB. Feldolgozva  Xn view.
 Amúgy aki tegnap magas helyről látta a naplementét, még pazarabb képet készíthetett volna én túl későn értem fel a dombtetőre, épp csak látszott már a nap.

Udv:
Preczlik Gábor Zalalövő