[VCSE-LevLista] Fw: csak a jókedv és a látvány örömére

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Május. 24., K, 21:24:42 CEST

:

Sziasztok, az izlandi vulkán szép témát fog adni a közeljövő naplementéihez és napkeltéihez, a kedvünket keresve fogja megfesteni azt. Másra még nincs időm, naplementét egyszerű fotózni.
Ugyanazzal a mobiltelefonnal, feldolgozás nélkül (milyen lesz majd azután, amikor kijönnek a részletek...) Szóval kedvcsinálónak a ma esti képek, némi "krepuszkuláris" sugarakkal fűszerezve, már ha jól írtam le. Az ég alja nagyon színes! Preczlik Gábor              A kép 2011. január 16-i naplementéről (16.27 közép európai idő szerint) készült, Zalacséb nyugati határában. "asszem" akkor bőven volt por a légkörben és
sony Ericsson xperia x10i mobiltelefon és  2.1-es verziójú android, 8mp.1/184 sec záridő, iso 50, 1 db kép, s RGB. Feldolgozva  Xn view.
 Amúgy aki tegnap magas helyről látta a naplementét, még pazarabb képet készíthetett volna én túl későn értem fel a dombtetőre, épp csak látszott már a nap.

Udv:
Preczlik Gábor Zalalövő