[VCSE-LevLista] kép a mai napra

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Nov. 4., P, 22:42:44 CET

 sziasztok, a korábbi Clavius képemhez nemrég illesztettem egy ugyanakkor készült szomszédos rész, így mégis gazdagabb a kép. jó nézelődést, lehetőleg térképpel együtt. akinek nincs annak ajánlom a "virtual moon atlasz" ingyenesen letölthető a netről és nagyon sokféle beállítást ismer. Nagyjából ismerem, ha érdekel jobban bátran kérdezz . Akinek van távcsöve, nézze meg ebben hónapban mert ha jól tudom ennyire közel mostanában (AZT HISZEM TIZENEGYNÉHÁNY ÉVIG) nem lesz. Mindössze 3.98 CSE re van jelenleg, azaz ennyi Föld-nap távolságnyira. Mi is ma estére terveztünk egy kis sortüzet de sajnos nem jött össze. üdv Preczlik Gábor