[VCSE-LevLista] A gondolat tükre

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2011. Okt. 3., H, 10:02:55 CEST

Kedves Listatagok!

Valakinek megvan az alábbi könyv, vagy hozzá tud könnyen férni? (Nekem
nincs meg, és egész Pest megyében sehol nem található.)

Bényi Zoltán (Szerk.): A gondolat tükre. Izsák Imre élete 1929-1965
(Izsák Imre Alapítvány, 1997)

Vékony kis könyv, a címlapja ilyen, csak eredetiben kék:

http://astro.elte.hu/~erdi/publications/Izsak1997.pdf

Egyetlen kérdés van ezzel kapcsolatban: Izsák születési dátuma hogy'
szerepel benne: február 21. vagy február 28.? Ha valaki ezt meg tudná
nekem nézni (és hogy hányadik oldalon van az adat: valahol az elején -
ja, és hogy van-e szerző feltüntetve az életrajznál), megköszönném.

Üdvözlettel: