[VCSE-LevLista] Fw: Re: mare humorum ma hajnalban

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Okt. 9., V, 20:33:10 CEST

Sziasztok, Az utóbbi időszakban nagyon sok időt töltöttem a csillagos ég alatt, voltak jobb körülmények és rosszabbak, a szombatról vasárnapra virradó éjjel, nem volt túl jó, ráadásul úgy remegett a levegő mint a nyárfalevél, hajnalra pedig javulás helyett a felszálló meleg levegő forma 1-es futamot rendezett a webkamera képén és fel is adtam.Egy képet azért küldök a sok rossz közül, mert azért egyszer érdemes megnézni a Gassendit. A részletesség helyenként így is 1-2 km. Ráadásul volt minden ami egy szappanopera része kell hogy legyen éjféli turistacsoport, útlezárás, önálló életre kelt távcső... üdvözlettel Preczlik Gábor Hegyhátsál Philips Tou cam, (Horváth Tibor webkamerája) kb 120 képből öt felhasználásával. 500/4000 RC,