[VCSE-LevLista] Fw: duna tisza

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2011. Okt. 27., Cs, 08:18:16 CEST

sziasztok ,

Megérkezett az új scopium webkamera Hegyhátsálba, és ki is próbáltam már.
Egyelőre nem vagyok megelégedve a készült képekkel,  Lényegesen nehezebb lesz használni, mint a philips tou cam-ot, legalább így első látásra. a mellékelt képen a Schrőter völgy látszik immár az új kellékkel, azonban a terminátor még messzire volt a témától, emiatt komoly munkát igényelt a részletek kiemelése. Sok munát igényel majd beállítni és megszokni az új eszközt.

Preczlik Gábor