[VCSE-LevLista] A hamuszürke fényről

Csizmadia Szilard zeta1 at freemail.hu
2012. Ápr. 2., H, 14:55:47 CEST

Köszönöm ezt a leveledet! Kissé frissebb (2011-es) összefoglaló és észlelési felhívás a témáról: http://www.vcse.hu/vega/vega90/v90_4.html . Továbbra is várom mindenki megfigyelését a hamuszürke-fényről: érdekes, légkörünk állapotát is mérő megfigyelési téma ez, ami akár szabad szemmel is végezhető (binokulárokkal is jó dolog megfigyelni, és csak 1-2 perc az újhold körüli napokban). A napokban van ugyancsak az utolsó lehetőség a Collinder 70 észlelésére szabad szemmel, aztán őszig nincs rá esély, mert nem látszik az Orion - erről is a www.vcse.hu oldlaon olvashattok, a megfigyeléseket várom! Üdv:Szilárd