[VCSE-LevLista] VCSK április 10-én (kedden) 20.00 órakor - programváltozás

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2012. Ápr. 9., H, 15:50:43 CEST

Kedves Tagtársaink, Barátaink!

A következő Virtuális Csillagászati Klub-összejövetelen Bénfalvi Péter helyett Csizmadia Szilárd fog beszélni a Naprendszer óriásai helyett a Naprendszer parányairól, mégpedig holnap este kedden, azaz április 10-én este 8 órától, skype-on. Mindannyiotokat szeretettel várunk!

A programváltozásért elnézéseteket kérjük. Péter a fentebbi előadását májusi összejövetelünkön tartja meg.

Szeretettel várjuk összes tagtársunkat, barátunkat, régieket ás újakat egyaránt!

Üdvözlettel,
Szilárd
Április 28.: közgyűlés, augusztus 11-18.: VCSE nyári tábora.