[VCSE-LevLista] freemailes címűeknek

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2012. Ápr. 10., K, 14:46:08 CEST

Kedves Barátaim!

A freemail levelezőrendszerére korábban sok panasz volt, és a napokban én is beálltam a panaszosok sorába. Számos levél, ami oda ment, elakadt, közte fontosak is. Sosem érkeztek meg...

Idéntől kezdve a VCSE lehetővé akarja tenni, hogy aki nem tud eljönni közgyűlésre, elektronikusan az is szavazhasson - de a titkosság garantálásával. A rendszer tesztelése idején kiderült, hogy a freemailes címekre sosem érkezik meg az automata által küldött szavazási link! Talán más levelek sem...

Ezért arra kérlek Titeket, hogy akinek van más, gyakran használt e-mail címe, ami nem freemailes cím, kérem, adja meg azt az e-mail címét.

Üdv: