[VCSE-LevLista] csillagászati filmek a NASA Apod oldaláról

Bánfalvi gm banfalvi54 at gmail.com
2012. Dec. 9., V, 20:38:23 CET

Kedves Ismerősöm!

Néhány érdekes és szép csillagászati vonatkozású film linkjét küldöm. Az
élmény bekapcsolt hangszóróval teljes.

Elgondolkodtam, hogy ez a film mit keres a NASA csillagászati felvételei
között? Rájöttem: boldogok lehetünk, hogy a FÖLDÖN ÉLÜNK. Ez a bolygó is az
Univerzum része... Nézd meg, és örülj!
http://apod.nasa.gov/apod/ap120710.html

Ez is csodálatos: a fényszennyezett Föld és természetes fények: villámok és
sarki fény.
http://apod.nasa.gov/apod/ap120305.html

Bekapcsolt hangszóróval érdemes! Csodálatos!
Sarki fény a maga valóságában, ahogy a Nap töltött részecskeözöne eléri a
légkört és azt fénylésre gerjeszti.

http://apod.nasa.gov/apod/ap120209.html

Az égbolton húzódó koncentrikus körívek az égbolt látszólagos forgása miatt
mozgó csillagok nyomai.

http://videa.hu/videok/tudomany-technika/csillagok-csillagok...-magyarorszag
-vilagur-0P7Dko5sSj74mmjP

Bocs az ismeretterjesztő mondatokért, gondolom, hogy a listatagok számára
ezek a dolgok ismertek.

Üdvözlettel:

Bánfalvi Péter