[VCSE-LevLista] Valami fényes korong bukkant elő a felhők közül... :)

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2012. Dec. 20., Cs, 13:04:35 CET

Sziasztok !

A világ vége előtt egy nappal (ha igazak a maja pletykák), kicsit
szakadozott a felhő.
Pillanatra valami fényes fehér korong volt látható hosszú-hosszú idő
után.

Próbálkoztam rajzolni. Ez lett belőle. Ha pontos akarnék lenni azt
mondanám, hogy 5x kb 20-30 sec idő alatt ami beleégett a retinámba azt
rajzoltam le. :)
Majd gondoltam egyet, és odarajzoltam a bűnöst "aki" nem engedte, hogy
hosszabban rajzoljak. :)

Az eredmény:
http://univerzumkepekben.hu/sun-nap-2012-12-20/

Nem annyira tudományos észlelés. Inkább gyors pöttyözés és maszatolás..
:)

bognart at univerzumkepekben.hu