[VCSE-LevLista] MetVis 1.0.2.

Pető Zsolt info at theeye.hu
2012. Feb. 21., K, 19:18:13 CET

Sziasztok!

Egy ideje egy meteoros program fejlesztésén dolgoztam,
amit ma közreadok: http://bootesvoid.com/metvis/metvis-1.0.2.zip
A zip fájl tartalmát másoljátok át egy mappába és mehet is.
Raktam két példafájlt a pakkba, és egy MetRec dbf-fájlt is.
A program elsősorban a videokameraadatok megjelenítésére alkalmas.

Sok sikert kívánok a használatához! :)

Ezúton is szeretnék köszönetet mondani Bíró Zsófiának,
Berkó Ernőnek, Dr. Csizmadia Szilárdnak, Igaz Antalnak
és Tepliczky Istvánnak segítségükért, ötleteikért és adataikért!

Eddig ismert hibák, problémák:
- Windows Vista alatt meteoradat módosításakor jelentkezik probléma,
  "Hibás adat!" ablak az OK gomb megnyomásakor.
- Windows 7 rendszeren esetenként nem működik a színválasztó
- Windows 7 rendszeren "Invalid floating point operation" hibaüzenet jelenhet meg induláskor,
  a program működését nem befolyásolja

Ha további problémákat találtok, kérlek írjátok meg
a használt operációs rendszerrel együtt.

Pető Zsolt