[VCSE-LevLista] Fw: Langrenus

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2012. Jan. 13., P, 08:42:15 CET

sziasztok

A Mare Crisium mellett még két nagyobb "videót" sikerült készíteni, amelyek feldolgozása még várat magára. Több kisebb "videó" azonban elkészült, amelyeket a következő napokban majd feltesszek a listára. A mellékelt képen egy korábbi kedvenc, a Langrenus és környéke látható. Észlelési körülmények azonosak a Mare Crisiuméval, január 11-én hajnalban 1:50 órakor készült egyperces videó, ekkor már az égbolt egyharmadát elfoglalták a felhők, a nyugodtság 7/10 emelkedett. A kép alja kicsit beégett, de a kép tónuskülönbségei miatt, valamelyik részét fel kellett "áldozni", és én az árnyékzónára, a terminátorra koncentráltam. Megjegyzem, ez már kicsit a kapkodás kategória vol, mert olyan tempóban érkeztek a felhők és majd egy nagy montázshoz szerettem volna minél több területet lefedni. Ennek a képnek megvan a nagyobbik párja is tizen-valahányezer képkocában, de jelenleg még a csillagvizsgáló merevlemezén várja, hogy elhozzam és feldolgozzam.

 üdvözlettel Preczlik Gábor

Name: harmadik_wvs e 20 130 xnv vag contrast 800szor600.jpg