[VCSE-LevLista] melléknap napnyugtakor

Preczlik Gábor preczlikg at freemail.hu
2012. Jan. 29., V, 14:02:06 CET

 sziasztok, 2011. 01. 28-án 16 óra előtt és után melléknap volt látható Zalalövőről, a nap még nem nyugodott le a horizont alá, de felhők takarták javarészt.  Mindkét képet A Sony Ericsson x10i telefonommal készítettem, amely 8megapiuxeles-es.  a közeli kép ISO 50,  1/870 sec, vaku nélkül, 16.06-kor készítettem, xnview-val dolgoztam fel.A távoli kép ISO 50,  1/1429 sec, vaku nélkül, 16.04-kor készítettem, xnview-val dolgoztam fel. üdvözlettel Preczlik Gábor