[VCSE-LevLista] Tűzgömb

hege at electra.bajaobs.hu hege at electra.bajaobs.hu
2012. Jan. 30., H, 08:38:13 CET

Sziasztok!

Megkaphatnám gyorsan mindazon kamerákról származó METREC
kiértékelési file-t, amin rajta volt a tűzgömb? GYORSAN!

Kiszámolnám... És ha valaki rendesen (!) kiértékelné a
vizuális észlelés is, azzal is lefuttatnám, és akkor
meglátjuk, hogyan viszonyul a videós észlelésekhez...
A készített digitális rajzról én nem venném a bátorságot
a kezdőpont koordinátájának kiértékeléséhez. Aki látta,
az nyilván még emlékszik, hogy pontosan honnan indult...

Ezek kellenek: 1. kezdőpont RA, DEC, 2. végpont RA, DEC
3. észlelőhely GPS koord (magasság is) 4. jelenség időtartama
(a vizuális észlelésből származó érték fontos lenne, becsüld meg
hány tized mp lehetett) 5. csúcsfényesség (jó becslés kellene)

Várom a két (v. több?) file-t, és a vizuális adatokat!

                            Üdv: Hege