[VCSE-LevLista] Lacerta

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2012. Júl. 25., Sze, 14:24:15 CEST

Szervusztok!

Egy kis magyarázat Karesz leveléhez, mert az eredeti levél kisebb körben volt terjesztve, de ez a válasz a levlistára érkezett.

Szóval, még a tábor előtt tervezünk/tervezek vásárolni valami autoguider-csomagot, amit a táborok-észlelőhétvégék alkalmával az egyesületi 25 cm-essel is lehetne használni. Mindenki hozzászólása  számít abban a tekintetben, hogy mit érdemes megvenni? Erre érkezett Karesz alábbi változata, de ha bárki másnak van véleménye, javaslata, kérem, ossza meg velünk!

Üdv: