[VCSE-LevLista] Távcső kölcsönzés

Bognár Tamás bognart at gmail.com
2012. Júl. 28., Szo, 23:02:13 CEST

Szia Szilárd !

Most olvastam a leveledet ! Fantasztikus az ötlet. Igen emberi és
nekem személy szerint nagyon tetszik. Gratulálok hozzá !
Kár, hogy akkoriban nekem nem volt ilyen lehetőségem. Sokat jelentett volna..

Magam is hasonló kaliberű műszerrel észlelek. (76/900 kínai newton :))   )
 Hálás eszköz. Nem egyszuper távcső, de azt hiszem a rajzaim is
tanúsítják, hogy a távcső
"nagysága" egy dolog, de a lényeg a használatán, a kihasználásán
múlik. Nagyon jó ez a távcső megtanulni észlelni, megtanulni
kihasználni a távcső képességeit.
Személyes tapasztalatom, hogy miután megismertünk egy távcsövet,
megtanultunk vele észlelni az optika átmérőjének 1,5x-séhez javasolt
objektumokat lehet vele érzékelni. Némi tanulással és gyakorlással ezt
el lehet sajátítani. Az élmény fantasztikus. A látómező kitárul és
szinte belezuhan az észlelő a látványba. Fantasztikus képfeldolgozó
rendszer a szem és az agy! Csak tanítani kell és használni. :)

Ha valakinek fenntartásai lennének mire alkalmas egy ilyen kis távcső.
Nézze meg a rajzaimat. :)

http://tamasasztro.blogspot.com

skype : bognartamas
msn : bognart at gmail.com