[VCSE-LevLista] WG: Két új "Hubble Űrtávcső"

szilard.csizmadia at dlr.de szilard.csizmadia at dlr.de
2012. Jún. 5., K, 11:59:09 CEST

Sziasztok!

A lelkesedés, az időhiány, és mert csak átfutottam a cikket, némi pontatlanságot csempésztem bele az előző híradásomba, amit most Norbi jelzése alapján gyorsan javítok. (Nem fordítást közöltem, erre most se időm, se energiám.)

"A távcsövek "sohasem hagyták el a földet" és -"jelenleg egy raktárban állnak Rochesterben, New York államban"." Ezen felül még azért fel kell készíteni őket az indulásra, a detektoroknak csillagászatiaknak kell lenni stb. Ennek ellenére azért relatíve gyorsan üzembe állhatnának.

Mindezen pontatlanságaim ellenére a hír kellemesen érinti a csillagászatot :-)

Üdv: