[VCSE-LevLista] beszámoló

Csizmadia Ákos akos at math.bme.hu
2012. Jún. 21., Cs, 15:36:12 CEST

Kedves Péter, Kedves Lista!

Röviden szeretnék reagálni: azt hiszem, ez egy nagy dolog, hogy ilyen
frekventált helyen, időben és ilyen gyakorisággal kap teret a
csillagászat. Én magam annyiban tágítanám a bemutató látogatására
biztatottak/csábítottak körét, hogy aki Keszthelytől távolabb lakik,
annak is érdekes lehet Péterék bemutatójának környéke a múzeummal (ill.
ha jól emlékszem és tudom, múzeumokkal), tehát a Balatont és az egyéb
kultúrát lehet most összekötni a baráti kézből nyújtott csillagászattal.

Üdv: Ákos