[VCSE-LevLista] Nap 2012.11.03.

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2012. Nov. 3., Szo, 20:27:45 CET

Sziasztok !

Ma kellemes , napos 16-18°C idő volt felénk. Próbáltam Napozni egyet.

Ami érdekes volt számomra, a 1602-es folt a SOHO képen egy határozott
"kör alakú" folt volt. Míg én úgy láttam, hogy egy kettős folt (oválisan
elnyúlt). Nézte valaki? Valami légköri(?) vagy optikai(?) torzulásba
futottam bele, vagy tényleg ilyen volt ?
Bevallom furdalja az oldalamat a kíváncsiság. :) Pár ritka alkalomtól
eltekintve a SOHO publikus képének megfeleltek az észlelések. De voltak
alkalmak, amikor aktívabb volt a Nap és közben változott.

Az észlelés:
http://univerzumkepekben.hu/sun-2012-11-03/

bognart at univerzumkepekben.hu