[VCSE-LevLista] Tanulmány rajzok

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2012. Nov. 16., P, 10:41:06 CET

Sziasztok !

A felhős ég és a hosszú vonatozásaim alatt volt időm egy kicsit
kísérletezni, rajzolgatni.

Készítettem pár tanulmány rajzot (hol jobban sikerült, hol kevésbé...)
Eddigi tapasztalataimat és mások módszereit felhasználva.
A rajzok tényleges észlelések alapján készültek, de nincs tudományos
értékük. Csak amolyan gyakorlatok, firkák.

Arra gondoltam, vannak itt csendben meghúzódó emberek, akik talán
rajzolnak is távcső mellett, vagy csak elgondolkodtak ezen. :)
Minden esetre bízom benne, hogy kedvcsinálónak, vagy esetleg
vitaindítónak jók lesznek ezek a rajzok. :)

bognart at univerzumkepekben.hu