[VCSE-LevLista] olyan friss, hogy még "meleg"

Tepliczky István level at tepi.hu
2012. Okt. 8., H, 23:59:29 CEST

Sziasztok!

Felettem (Tata) "még melegebb" volt. :-)
A sors iróniája, hogy vizuálisan nem láttam, pedig épp Tatán a távcsövet
szereltem - de láthattam volna, mert arra felé állva tettem. Viszont Csilla
lányom 80 km-rel távolabb, Kispest-Wekerlén feleségemmel esti sétálgatva persze
hogy kiszúrta. Azután jelentkezett Mojó is, aki épp cserepeket pakolt a tetőn,
és majd' leesett a látványtól. (Jó, én színeztem ki a leírást.) A tatait (HUMOB
kamera) idecsatolom. Sajnos mostanra beborult, a mérleg: 2 óra alatt 30 meteor,
ebből 14 gicobinida. Ez a tűzgömb viszont nem az volt.

	Tepi

Name: 182255.bmp
Type: image/bmp