[VCSE-LevLista] A Nap rajza

Bognár Tamás bognart at univerzumkepekben.hu
2012. Okt. 31., Sze, 19:36:06 CET

Sziasztok !

Ma (felénk() igen kellemes 17-18°C -os napsütéses idő volt. Gyorsan
kihasználtam egy rajzolás erejéig.

Az eredmény:
http://univerzumkepekben.hu/sun-2012-10-31/

A digit rajz mellé fel van töltve az eredeti , a távcső mellett
készített rajz/vázlat, amiből a digitális rajz született.
A dolog "érdekessége", hogy amolyan "így csinálom én" típusú bemutató
ez. :)
Sokat gondolkodtam, hogyan lehetne a fényes, világos fáklyamezőket
fehér lapon, gyorsan, minimális munkával, de mégis jellemzően ábrázolni.
Én így oldottam meg.
:)

Talán ad ötletet valakinek, aki rajzolni próbál. Bevallom, nekem annó
az ilyen kis morzsák sokat tudtak volna jelenteni, amikor elkezdtem
rajzolgatni. :)

bognart at univerzumkepekben.hu